PLUGG, PLUGG, PLUGG

Kategori:Linnéas vardag :)

So plugg på schemat nu. Prov på den industriella revloutionen nästa vecka. ååh, den industriella revolutionen  är ju såååå kul!! (ironi för er som inte fattade det)
vad händer i morgon?, vet inte, inget speciellt tror jag. mera so plugg kanske? 
hoppas att min mobil kommer snart, känns som att jag har väntat i eeevigheter på den! hur länge tror ni den kommer hålla innan jag tappar den? ;) haha, nej, jag hoppas den klarar länge!
 
tänkte såhär innan, 'nu ska jag ta en snygg bild på mig själv med systemkameran att mina läsare slipper alla fula photo booth bilder!' men neejdå. ingen bild blev bra, för det är apdåligt ljus. så ni får nöja er med en halv ful bild med kameran och tråkiga bilder från photo booth.
 
 
 
(ej seriös på bilden, för er efterblivna människor där ute)
 
Puss och kram//LinnéaKarin♥

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: