VIDEOINLÄGG

Kategori:Linnéas vardag :)

 
 
Tänkte bara berätta att jag ska till Köpenhamn med mamma imon, kulkul! kommer hem igen på tisdag. känner att jag behöver en paus från mina vänner lite just nu. jag vill hellst inte prata om det, har dåligt samvete och är lite allmänt deppig typ. men i Köpenhamn så ska det shoppaaaaas :D
har precis duschat, för jag ville inte direkt sova med det där håret! det va helt stelt och äckligt, dessutom tror jag att det hade färgat av sig i sängen. tyck att jag är galen, men jag tänker nog färga mitt hår brunt. inte riktigt så mörkt som jag har på videon, för det är ju typ svart, men mörk brunt typ. jag är inte riktigt säker, men jag tror det, jag kände mig faktiskt bekväm i det ;) eller asså, jag tänker tona det, inte färga sån där permanet hårfärg. nu är jag jävligt trött och har inte så mycket mer att skriva om, så jag säger godnatt!
Puss och kram/LinnéaKarin♥
 
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: