OM MIG

Kategori:Linnéas vardag :)

Du heter: Linnéa

 

Smeknamn: oj här är det mycket ;) men typ, larre, mongo, tjockis, larsson 

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: one tree hill låtar konstigt nog

 

Beroende av: kompisar, familjen och tyvärr min mobil.

 

Vad tror folk om dig? det vet jag faktiskt inte

 

Stämmer det? -

 

Vad får du oftast komplimanger för? känner inte riktigt för att svara på den frågan ;)

 

Hur imponerar man på dig? om man verkligen vågar vara sig själv typ

 

Brukar du skratta för dig själv? haha, det händer väl(typ ganska ofta)

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: naaaaww :* :* :* :* :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Var bor du? Varberg

 

Trivs du där? Det gör jag väl. dock inte på vintern

 

Hur svarar du i mobilen? "Hallå"

 

Vem ringde du senast? min kusin/bästa vän maja

 

Vad var det sista den du senast pratade med i telefonen sa? okej, pusshej!

 

Antal timmar sömn inatt: 7-8

 

Sov du ensam: yes

 

Brukar du komma i tid: oftast, ja

 

Hur känner du dig nu: trött typ

 

Vanligaste färg på dina kläder: oj, det är lite allt möjligt ;)

 

Vad tycker du om fötter: vad var det för fråga? :p

 

Hade du en bra kväll igår: ja, det va den väl, gjorde inte nått speciellt dock ;)

 

Favorit dryck på morgonen: juice

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagar runt elva. Och på helger kan det va allt från 22-06

 

Är du blyg? nix, ibland tillochmed lite för oblyg ;)

 

Sysslar du med någon idrott: Jag tränar gymnastik tre gånger i veckan.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo, men det gör jag nog.

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag vet inte fakitskt inte, men typ kanske prata med de andra killarna för att se hur de tänker och så. 

Är du nöjd med ditt liv: jodå

 

Är du bortskämd: no, I'm not.

 

Vad gör du i morgon: är i skolan och sen tränar min små gymnaster

 

Vad är det värsta du vet? Falska människor

 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! I löööv my friends

 

Vad är det finaste du fått? ingen aning.

 

En speciell dag du minns: sista dagen på stadium sports camp i somras, när vi sa hejdå till alla :(♥

 

Du samlar på: nothing.

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Wilma, Linnea, Sara, Maja, Ida typ

 

När grät du senast: lördags

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa som tusan ;D

 

Vill du gifta dig: ja det vill jag!

 

Vill du ha barn: Yes.

 

Är du musikalisk? det är jag väl ;)

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten oftast !

 

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope.

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej, jag har inte det. Fast jag har gråtit till jag blivit väldigt trött.

 

Biter du på naglarna: Nej, usch!
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: