SHOPPING

Kategori:Linnéas vardag :)

Idag har varit en shopping dag för mig och min kära moder :D vi stod utanför Abercrombie and Fitch tio minuter innan de öppnade, så vi va där först av alla, det va tur, för sen när vi gick en timma senare, så var det ganska mycket folk. asså doften där inne, jag tror jag avlider, så gooooooott :DDD vilken tur att jag har den parfymen känner jag då ;) bilder p vad jag köpte får ni se när jag kommer hem. köpte en mascara som min mamma har som jag vet är jättebra, sen nu när jag skulle sminka mig så ser jag att jag har köpt en brun mascara. jag blev så jävla sur! vem fan vill ha en brun mascara?! jaja, nu ska vi ut och äta i alla fall. 
jag har inte tagit så mycket bilder, för det har regnat typ hela dagen, så då vill man ju inte ta upp kameran..
menen, ha det bra, så ses vi ikväll eller imon.
Puss och kram/LinnéaKarin♥
 
fyra as fula bilder på mig, men pallar inte lägga ner mer tid ;)
de två första var min shoppings outfit, de två andra är bara random bilder på mig som jag tog nu när jag sitter i ett fönster ;)

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: