MENINGSLÖST

Kategori:Linnéas vardag :)

Det är meningslöst att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, för jag kommer göra det typ varje dag. sitter och skriver på min engelska uppsats. den ska vara ungefär 1 och ett halvt a-4 papper, jag har typ skrivit ett halvt..
känner att det inte går så bra. skulle egentligen hunnit med an massa saker idag, pappa kommer få rage när han inser att jag inte har gjort det, men whatever. sen har pappa tagit systemkameran också, så jag vet inte vart den är, så jag kunde inte ta någon dagens outfit bild idag heller.
ni får nöja er med fula bilder från photo booth.
 
puss och kram//LinnéaKarin♥

Kommentarer♥

  • Jonsiii säger:

    tänkte bara säga att du är fööööör snygg min fina!

    Svar: tack jonniiiiiss! du är, puss :*
    Linnéa Larsson

    2012-10-18 | 21:45:45
    Bloggadress: http://jjagsaknardig.blogg.se

Kommentera inlägget här♥: