STUDIEDAG

Kategori:Linnéas vardag :)

Jag vaknade upp i morse och kom på att det var studiedag! wiiee :)
Det blev inte så mycket bloggande igår, ska försöka blogga mer idag. Jag och Wilma var aldrig ute igår, för hon skulle till göteborg med sin familj(om ni vill veta mer vad hon gjorde osv, klicka här) så vi ska ut idag istället. det var ju faktiskt lite tur att hon kom på att hon inte kunde, för idag är det ju bättre väder! Headern kanske ändras lite sen då, får se :)
 

 
den  här boken blir det även denna morgon. Jag kom på att ni undrar säkert varför jag läser denna boken om den är så dålig. Vi läser nämligen den i skolan. Och nu har jag lite bråttom, för den ska vara utläst och så ska man ha skrivit fem läsloggar om den tills på fredag :s good luck Linnéa! 
puss och kram//LinnéaKarin

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: