HOTELLET

Kategori:Linnéas vardag :)

God morgon mina kära vänner! Just nu sitter i sängen på vårt hotell. ett mysigt litet rum fick vi.
igår när vi kom fram så var vi lite på hotellet, sen gick vi ut och åt. vi åt redan vid fem, så det va inte så mycket folk. sen gick vi och kollade i alla skyltfönster för vi ville se lite vad det fanns för butiker. vissa butiker var öppna faktiskt. Abercrombie and Fitch såg vi också. gud vad jag längtar tills vi är där :DDD
Hahahaha, igår när vi skulle äta, så frågade mamma servitrisen om vi kunde ta sallad, för det va en stor salladsbar. servitrisen babblade på och mamma svarade 'okej', sen servitrisen hade gått så tittade vi på varandra och skrattade, för ingen av oss hade förstått vad hon sa ;) nu måste jag gå och göra iordning mig!
 
Puss och kram/LinnéaKarin♥
 
jag har det ganska bra! (älskar att det är gratis internet) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: