PROV

Kategori:Linnéas vardag :)

Asså jag pallar inte våra lärare, vi hade so prov i torsdags, no prov i fredags, engelska prov igår, ett annat engelska prov idag och matte prov på onsdag! Jag menar, måste man lägga alla prov på samma gång?! jaja, har pluggat lite till engelskan idag i alla fall. Vi har prov på grammatik typ, jag kan det ganska bra. provet igår gick faktiskt riktigt bra! tror jag i alla fall ;)
 
håller på att göra mig i ordning for tha school! Jag hatar att jag alltid vaknar på mornarna och inte har en aning om vad jag ska ha på mig. Och så står jag i typ 20 minuter innan jag kan bestämma mig, och så kommer jag försent till skolan osv. Kör min standard replik: Jaja, ska inte trötta ut er med mitt tjat!
Puss och kram//LinnéaKarin♥
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: