FREDAG!

Kategori:Linnéas vardag :)

Äntligen fredag jaaaooo! känns asbra! städade mitt rum igår, när jag var klar kändes det lite som; 'åh, var det såhär mitt golv såg ut?' haha, inte riktigt, men nästan ;) när jag städade så hittade jag min klänning som jag beställde på nelly.com, som jag skulle ha haft på min fasters bröllop i somras, men den passade inte, så jag fick ta en annan. jag skulle egentligen lämnat tillbaka den, men det glömde jag av, så får väl ha den på skolavslutningen eller nått ;) men iallfall så var ju tvungen att ta på mig den, för den är ju så fin :D
(bilderna ska va suddiga)
puss och kram//LinnéaKarin♥

Kommentarer♥

  • Emma<3 säger:

    sååå fiiin du är Linnea!<3<3<3

    Svar: taaack! du är emma! <333
    Linnéa Larsson

    2012-10-12 | 20:08:35
    Bloggadress: http://emmahenrikssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här♥: