UPPSVÄLLD MOBIL?

Kategori:Linnéas vardag :)

Halli hallå! Har varit nere på stan med mamma och shoppat litegrann ;) vi åt lunch på stan, sen åkte vi hem till mammas syster. Vi fikade lite grann och hade det mysigt. 
va ju nere på stan igår och köpte ett simkort. Ludde(min bror) kunde fixa så att jag kunde ha hans mobil, han bara återställde den så funkade det! ;) men det är bara det att den svällde upp! eller batteriet rättare sagt så baksidan på telefonen sprack lite. så nu är den fet. den stänger av sig själv och så kan man inte sätta på den om man inte har laddaren i. fett weird. min andra bror hade en iphone 3G, så den kan jag ju ta istället, men det är bara det att ljudknapparna inte funkar, och inte heller låsknappen..  
när vi va hos milla(min moster) så fick jag en gammal mobil av henne. jag kan ha iphonen när jag är hemma, men om jag ska någonstans så får jag ta den där gamla.. men nu ska jag inte tråka ut er med mitt tjat. här kommer bilder på vad jag köpte på stan med mammi idag! :D
tröja, lindex-249 :-
 
trosor, lindex-?
 
strumpor och tights
 
puss och kram//LinnéaKarin♥
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: