GODMORGON

Kategori:Linnéas vardag :)

Godmorgon folkens! 
 
det här är vad jag gör just nu. Haha, jag sitter inte med boken för ansiktet, jag läser ju den såklart! Eftersom att bilderna blir åt fel håll kanske ni inte kan läsa vad det står. Boken heter Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Lite mysko namn, men jaja. Inte så bra bok, rekomenderar inte! Den blir bättre i slutet fast nej, den fallar inte mig i smaken ;)
Igår hade vi en mysig kväll hemma hos Wilma tillsammans med Sara och Evelina, Vi kollade på en film som hette I Know Who Killed Me. Den var ganska konstig och man fatta typ inte vad som hände, den var lite för komplicerad. Det var typ en skräckfilm så den var ju lite läskig, men det var tur att den flippade ur och blev overklg i slutet, annars hade jag ju inte vågat gå hem sen.
______________________________________________________________________________________________
 
Idag ska nog jag och Wilma ut och fota. Om det inte börjar regna, vilket det förmodligen kommer att göra. Men vi får väl gå ut i regnpauserna ;)
nej, nu ska inte jag sitta här och tråka ut er morgon!
puss och kram//LinnéaKarin♥
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: