FUCK LIFE.

Kategori:Linnéas vardag :)

Jahopp. Här tog det bra i livet slut. okej riktigt så hemskt är det kanske inte, men nära inpå fan.
min mobil och en kameraväska med ett objektiv med tillbehör för typ 9000 spänn blev idag stulet och det var mitt fel jaao. Somsagt så var ju jag och wilma ute och fotade. Vi lämnade kameraväskan på ett ställe(min mobil har förmodligen trillat ut där i jämte) och sen gick vi lite längre bort för att fota. Sen när vi kommer tillbaka så är väskan borta, jag hittar inte heller min mobil. Bra jobbat Linnéa! Jag menar, vem fan lämnar en kameraväska utan tillsyn!? Jaja, jag mår i alla fall skit för det här, men det finns inte så mycket jag kan göra. Ska gå till polisen imon för att se om det finns någon snäll människa därute som har hittat sakerna. Men liksom okej, det var oansvarsfullt av mig, men att det finns sånna människor därute som kan ta andras grejer, det är ju sjukt egentligen! Jaja, man lär sig av sina misstag, eller vad är det man säger?
 
Nu blir det att plugga lite engelska, kanske även läsa lite i den tråkiga boken, får se, man måste ju hinna med att sova också! 
puss och kram//LinnéaKarin
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: