BORTFÖRKLARINGAR

Kategori:Linnéas vardag :)

Sorry, sorry för att jag inte har bloggat idaaaaag. Hade liksom liiiiiite bråttom till skolan imorse..
ska ner till stan sen med mamma och fixa ett simkort. men får se vad det blir för mobil, hade ju tänkt ta min brors gamla iphone 3GS, men han kommer inte ihåg koden.. men man kanske kan fixa det? vet inte, får la se. idag gick dagen hyfsat fort, fredagar är inte så jobbiga. men åååååhh vad jobbigt, vi har no prov nästa vecka, och det är typ 1000000 sidor!! jag orkar inteeeeeee! sen har vi so prov också. nästa vecka har vi matte och engelska prov. love life.. nu ska jag fortsätte kolla på 90210(ja, jag har börjat kolla på en ny serie..) har bara kollat ett avsnitt, men det verkar braaa!
puss och kram//LinnéaKarin♥
 

Kommentarer♥


Kommentera inlägget här♥: