SJUK :(

Kategori:Linnéas vardag :)

Sitter nu i min säng och ska kolla på 90210 tror jag. Gick hem från skolan för typ en halvtimma sen, mådde inte alls bra. sista lektionen var so, då fick vi tillbaka våra prov! det var två delar, så man fick två betyg. jag fick A och C!!!! så jävla glad blev jag! skitnöjd! ett A liksom! jag hade ju satsat på typ E eller D. 
resten av lektionen gick inte så bra. kunde inte koncentrera mig för att jag hade så ont i huvudet och va så jävla trött. jag är helt seriös när jag säger att det typ enda jag hörde på hela lektionen var "billig arbetskraft". jag fattar inte ett dugg vad det är vi håller på med. den industriella revolutionen vet jag, men vad fan är det då? aja, pallar inte mer.
skulle ju egentligen gjort matte provet idag, men eftersom att jag gick hem så missade jag det. det känns både bra och dåligt. nu har jag ju en dag till att plugga på, men det kommer jag ändå inte göra, för det orkar jag inte ;)
 
till något kul ;) jag har sytt ett par mjukis shorts i syslöjden. blev faktiskt jättenöjd eftersom att jag egentligen suger på syslöjd. materialet är velour om det var någon som undrade ;)

bilderna är asfula, men pallade inte ta nya eller redigera dom eller något ;)
puss och kram//LinnéaKarin♥
 
 

Kommentarer♥

  • Anonym säger:

    Stålt :*
    Ska du träna i de snygga?? :o <3

    2012-10-12 | 16:31:40

Kommentera inlägget här♥: