DEPP

Kategori:Linnéas vardag :)

Sitter här ensam på mitt rum och lyssnar på deppmusik på högsta volym. Hatar mitt liv just nu. hittar dock ingen anledning till det, fast jo, jag har måååånga anledningar till att hata mitt liv. 
1. jag har ingen pojkvän
2. alla anledingar till att jag inte har pojkvän
 
jag kan egentligen fortsätta med den där listan, men jag vill inte höra av någon sen typ: neej, sluta, så är det inte alls, du är visst snygg! FÖR JAG PALLAR INTE. osv osv...
 
sorry för mitt damp, men jag är så depp. det hjälper inte att tänka att jag snart kommer få min mobil, FÖR JAG HAR DEN INTE ÄN!
 
 

Kommentarer♥

  • Jonna säger:

    åh vilka enorma problem, hälften av jordens befolkning lider av samma, incluuuding jag.

    Svar: JAG VET!
    Linnéa Larsson

    2012-10-14 | 17:33:19
    Bloggadress: http://jjagsaknardig.blogg.se
  • Sally säger:

    Sv: Åh, tack vad glad jag blir :D<3

    Menar verkligen inte att vara den där irriterande positiva personen nu, haha! men sätt på någon as bra låt så du blir taggad istället...

    Svar: haha, nejdå! det kändes ändå lite skönt att någon har det bra iallafal ;)
    Linnéa Larsson

    2012-10-14 | 19:10:43
    Bloggadress: http://salliepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här♥: